• Диагностика на помпата на стенд
  • Установяване на повредата, разглобяване и дефектиране
  • Подмяна на дефектните елементи на помпата
  • Регулиране на стойностите на помпата на стенд
  • Зацепване и центровка на помпата
  • Доставка на отремонтирани EDC помпи в цялата страна
  • Оригинални резервни части
  • Експресна доставка на части
  • Атрактивна цена / цени

Моделите са:

Bosch редова помпа тип “А” 1930-1980г. Биват без вграден в тях центробежен регулатор и такива с вграден центробежен регулатор. Когато има регулатор, той е тип “RQW”, като се използват два вида – двурежимен и всережимен;

– Bosch редова помпа тип “М” 1978-1995г. Това са помпи за Мерцедес. Те са както с електронно управление (EDC), така и механично управление. С механично управление са само с един вид регулатор- всережимен, с няколко модификации;

– Bosch редова помпа тип “MW” 1978-1992г. Няма модификация с електронно управление. Наблюдават се версии с RQW и RQW-K регулатори всережимни – камионии двурежимни – трактори, агрегати за електрически ток, агрегати за помпи за вода, агрегати за сгъстен въздух, сондиращи машини с дизелов двигател, валяци, грейдери, земекопна техника, пътно – строителна техника, земеделска техника.

– Bosch редова помпа тип “P” 1982-2018г. Това са най-разпростанените в Европа редови горивонагнетателни помпи. В горните точки са изброени помпи, осигуряващи впръскване на гориво до 390 бара и за ДВГ с мощност до 40 кВ/kW на цилиндър. При помпите “P” ограниченията са 750 бара и до 70 кВ/kW на цилиндър, което е революция за времето си. С прилагането им системно се вграждат и турбо-компресори (понякога с интеркулер). Регулаторите са тип RQW и RQW-K. Дюзите, комбинирани с тези помпи, стават по-сложни, по-големи, а понякога и двустъпални. При този тип помпи има модели, осигуряващи предвпръскване още от 1988г.

– Bosch редова помпа тип “EDC”. Електронно управляема помпа с електро-механично задвижване на рейката. Центробежен регулатор няма, но както при леките и лекотоварни модификации с роторни EDC помпи, и тук това е за сметка на усложняване на управлението. То се изразява в наличието на много на брой възприематели и управляващи звена- датчик обороти, температура, атмосферно налягане и т.н. . Всички камиони евро 4 и 5 са с такива помпи.

– Bosch редова помпа с две рейки. Наречена още Хубшибър помпа. Управлява се количеството гориво електронно и момента на впръскване в изключително широки граници. При всички редови помпи има управление на аванса, но механично – с центробежни регулатори, монтирани вътре в ангренажните задвижвания, вградени в задвижващото колело или привода на помпата. Това е най-сложната помпа тип редова.

СОФИЯ ДИЗЕЛ ЦЕНТЪР
Позвънете
Упътвания

Този сайт използва "бисквитки". Прочетете повече.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close