Качествен ремонт на дюзи инжектори BOSCH с оригинални резервни части на ниски цени.

София Дизел Център извършва следните услуги, свързани с Common Rail дюзи (инжектори) BOSCH:

  • Демонтаж и монтаж на инжекторите от превозното средство
  • Проверка на стенд на Common Rail инжектори BOSCH
  • Разглобяване,дефектиране и почистване на инжектора
  • Проверка на микроскоп за износване на клапана на инжектора
  • Отремонтиране на инжектора – подмяна на дефектните части и регулиране на стенд
  • След ремонт инжекторите автоматично се кодират, като кодът е уникален за всеки инжектор
  • Доставка на нови или отремонтирани Common Rail инжектори в цялата страна

COMMON RAIL ИНЖЕКТОРИ BOSCH CRI

Инжекторите се монтират в горната част на цилиндъра на двигателя. Основните компоненти на инжекторите са: безщифтова дюза (разпръсквач), хидравлична серво система, електромагнитен клапан.
Този вид инжектори се монтират на: RENAULT Espace, Trafic, Master DCI, NISSAN Primastar Qashqai Xtrail, CITROEN Berlingo, C3, Picasso, PEUGEOT 207, 307, Expert, Partner, FIAT Ducato 28i JTD, IVECO Daily 29/35/40/50/65 28i CR, PEUGEOT Boxer, CITROEN Xantia, Xsara, SUZUKI, Grand vitara, OPEL, AstraH 19c CDTI, MERCEDES Vito, Sprinter 218-318-418-518 C320 CLK320 E280 E320 GL320 ML280 R280 R320, MERCEDES C200 C220 CLK220 E200 E220 E270 E320 S320, LAND ROVER Freelander, BMW 320 525D

 

COMMON RAIL ИНЖЕКТОРИ BOSCH CRIN

Инжекторите се монтират в горната част на цилиндъра на двигателя. Основните компоненти на инжекторите са: безщифтова дюза (разпръсквач), хидравлична серво система, електромагнитен клапан.
Този вид инжектори се монтират на: RENAULT-RVI, Serie : 160 190 220 240 280 320 Midlum & Premium, RENAULT-RVI, Serie : 210 220 260 270 Premium & Midlum, RENAULT-RVI, Serie : 420 Premium, MAN, IVECO

 

 

COMMON RAIL ПИЕЗО ИНЖЕКТОРИ BOSCH

За контрол на впръскващите клапани, новите Common Rail пиезо инжектори са бързодействащ възбудител, изработен от пиезокристал с цел контрол на впръскващия клапан. Пиезокристалите се разширяват, когато са в електрическо поле. Електронно контролираният пиезо-възбудител се превключва пет пъти по-бързо от соленоид. BOSCH е вградил възбудителя в корпуса на дюзата. Движенията на пиезо-пакета се предават немеханично – и поради това напълно без триене – към бързо превключващата се игла на дюзата. Това удвоява скоростта на превключване на дюзата като позволява по-точно измерване на количеството впръсквано гориво и по този начин води до намаляване на вредните продукти от изгарянето.

 

СОФИЯ ДИЗЕЛ ЦЕНТЪР
Позвънете
Упътвания