РЕМОНТ НА ДЮЗИ SIEMENS
София Дизел Център извършва следните услуги, свързани с Common Rail дюзи (инжектори) SIEMENS:
- Проверка на стенд на Common Rail инжектори SIEMENS
- Разглобяване,дефектиране и почистване на инжектора
- Проверка на микроскоп за износване на клапана на инжектора
- Рециклиране на инжектора – подмяна на частите и регулиране на стенд на атрактивна цена
- След рециклирането инжекторите автоматично се кодират, като кодът е уникален за всеки инжектор
- Доставка на нови или отремонтирани Common Rail инжектори в цялата страна
За ремонта на Siemens Common Rail инжектори е нужна високотехнологична база, поради сложността на вложените високо прецизни съставни части. Ние сме горди, че можем да предложим на нашите клиенти ремонт по технология на производителя.
Зъбната помпа е монтирана към помпата високо налягане и се задвижва от входящия й вал. По този начин зъбната помпа започва да подкачва горивото едва след като двигателя е запалил. Дебитът зависи от оборотите на двигателя и достига до 400 л/ч при налягане до 7 bar. В резервоара има предфилтър. Финият филтър се намира в захранващия горивопровод към зъбната помпа.
Комбинирани системи
Има приложения, в които се използват едновременно и двата типа помпи. Електрическата горивна помпа подобрява реакцията при стартиране, особено при топъл старт, тъй като дебитът на зъбната помпа е по-нисък, когато горивото е горещо и следователно по-малко плътно, както и при ниски обороти на помпата.
Управление на високото налягане
При първото поколение комън рейл системи налягането в релсата се регулира от клапан за регулиране на налягането. Помпата високо налягане (тип СР1) подава максимална горивна порция независимо от необходимостта от гориво. Клапанът за регулиране на налягането връща излишното гориво обратно в резервоара. Комън рейл системите от второ поколение управляват налягане посредством дозиращия възел. Помпата високо налягане (типове СР3 и СР1Н) трябва да подаде само количеството гориво, което е необходимо на двигателя. Това понижава разхода на енергия на помпата и намалява разхода на гориво. Комън рейл системите от трето поколение разполагат с диезокристални дюзи.
Ако налягането се регулира само от страната под ниско налягане, намаляване на налягането в релсата, необходимо при бързи отрицателни промени в натоварването, отнема твърде много време. Следователно адаптирането на налягането към динамичните промени в натоварването е твърде бавно. Това важи в особена степен за пиезоелектрическите дюзи поради изключително ниското им вътрешно пропускане. По тази причина някои комън рейл системи са оборудвани с допълнителен клапан за контрол на налягането освен помпата високо налягане с дозиращия възел. Системата с две изпълнителни устройства съчетава предимствата на управлението в страната под ниско налягане с динамична реакция на управлението в страната под високо налягане. Друго предимство спрямо управлението само през страната под ниско налягане е, че страната под високо налягане може да се управлява и при студен двигател. В този случай помпата високо налягане подава повече гориво, отколкото се впръсква, и налягането се регулира от клапана за регулиране на налягането. Компресирането затопля горивото, като по този начин се елиминира нуждата от допълнителен горивен нагревател.
Блокова схема при леки автомобили
Обменът на данни между отделните системи се извършва по CAN шината ‘’Управляващи модули и комуникация’’:
Стартер
Алтернатор
Имобилайзър
Електронна трансмисия
Система за контрол на тягата (TCS)
Електронна система за стабилност (ESP)
Таблото и климатичната система също могат да са свързани към CAN шината.
Citroen C5 20c HDI Berlingo 20c HDI, Peugeot Partner 20c HDI 307 20c HDI
Citroen C2 14c HDI C3 14c HDI, Peugeot 1007 14c HDI