Ремонт на дизелови помпи DENSO
В съревнование между ниска цена и високо качество
Борбата за ефективно превръщане на топлинната енергия в механична датира още от 16 век. Кой е създателят на дизеловия двигател е спор, който се води и до днес. „Състезанието“ между Рудолф Дизел и Роберт Бош продължава и в 21 век в лицето на концерните Robert BoschGmbH и Nippon Denso. DENSO първи въвеждат серииното вграждане на комън рейл системите в японски леки и товарни автомобили в брандове като Тойота, Мазда, Нисан, Мицубиши, Камацу HIUNDAI и JCB .
Горивонагнетателната помпа DENSO, която инженерите използват за създаване на високото налягане в горивния колектор(рейл тръба) е с изключително проста и надеждна конструкция. Високото налягане се създава от две помпени секции, разположени срещуположно. Помпените елементи са произведени от висококачествен износоусточив материал , което ги прави почти вечни. Вградени в тях са клапаните за високо налягане(вентили за налягане). Управлението на горивната система е едноточково(само с регулатор на налягане). Правилната дефектация и евентуален ремонт на помпата DENSO е възможен единствено след правилен анализ на изпитателните протоколи. Те се създават след изпитване на стенд DENSO и включват следните критерии за изпитване:
-тест на пълно натоварване(Full load);
-тест на плътност клапанната група на помпата(Leak test);
-проверка изправността на регулатора на налягане(Efficiency test).
Само правилното изпълнение на процедурите по поддръжка и ремонт на дизеловите помпи гарантират дълги часове безотказна работа и ниска себестойност на извършените по горивната система ремонтни дейности .
Модерната ремонтна база, оборудвана с апаратура, сравнявана от мнозина с космическите технологии, превръща фирма София Дизел Център в завод номер едно за рециклиране на дизелови помпи! Тази работа е нашето призвание, а мотото ни : “Гаранция до живот”! Доверете ни се!

Качествен ремонт на помпи ГНП DENSO с оригинални резервни части на достъпни цени.

София Дизел Център извършва следните услуги, свързани с Denso помпи:

  • Демонтаж и монтаж на помпата от превозното средство
  • Диагностика на помпата на стенд
  • Установяване на повредата, разглобяване и дефектиране
  • Подмяна на дефектните елементи на помпата
  • Регулиране на стойностите на стенд
  • Зацепване и центровка на помпата
  • Оригинални резервни части

Помпата за високо налягане на Denso работи на налягане до 1 800 bar и доставя горивото до рейката.Налягането на горивот се засича от датчик за високо налягане и се контролира от клапан който е монтиран на помпата.

Denso предлага 3 модела помпи за високо налягане(Common Rail).

-HP3 (за леки и лекотоварни автомобили)
-HP4 (за среднотоварни )
-HP 0 (за тежкотоварни превозни средства)
ECD помпи V серия (Electronically Controlled Distributor)
Системите ECD улавят работните условия на двигателя(обороти,положение педала на газта, налягане на входящия въздух, температура на охлаждащата течност и др.) и контролират количеството на впръскано гориво, времето на впръскване и други фактори чрез микро компютри, с цел двигателя да работи при оптимални условия.В допълнение системата осъществява следните функции:
-функция за диагностика
-функция за съхранение на повреди
Помпата ECD V3 е разработена от Delphi, в отговор на търсенето на по-леки и компактни помпи за по- малките двигатели на леките автомобили.Този тип горивна помпа доставя гориво до всеки цилиндър с едно завъртане на буталото.Характерното за тази помпа е че контролира количеството постъпващо гориво посредством клапан Solenoid Spill Valve (SPV) и времето за пълнене чрез Timing Control Valve (TCV)
Помпата ECD V4 е нов тип електронно контролирана помпа базирана на ECD V3, но с нови вградени механизми.ECD V4 предлага
подобрено запалване, заедно с високо прецизен контрол на впръсканото гориво, и подобрена комуникация помпа- мотор.Значителните промени са в механизмите на входящата камера, високо скоростната комуникация на електромагнитните клапани с EDU(Electronic Driving Unit).
Помпата ECD V5 засича състоянието на мотора(въртящия момент, ускорение, налягането на входящия въздух, температурата на охлаждащата течност) чрез сензори, и контролират количеството гориво, времето на впръскване и други фактори за оптимална работа на мотора.
СОФИЯ ДИЗЕЛ ЦЕНТЪР
Позвънете
Упътвания

Този сайт използва "бисквитки". Прочетете повече.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close