РЕЦИКЛИРАНЕ НА ДЮЗИ BOSCH
Това, което различава ремонта на дюзата от рециклирането й, е следното:
– подмяна на всички основни компоненти от инжектора с нови;
– извършване на всяка една манипулация по дюзата в отделно от останалото производство помещение – в “чиста стая”, където калибровъчният флуид е филтриран на 7 микрона, а въздухът в помещението на 3;
– ремонт и регулиране на дюзата по т.н. “трета фаза” на ремонт на комън рейл инжектори, оторизирана и контролирана от производителя с ежемесечни обучения на производствения персонал и ежегодни одити на качеството на производството(освен задължителния стандарт за качество ISO 9001);
Тази работа е нашето призвание, а мотото ни : “Гаранция до живот”. Доверете ни се!
София Дизел Център извършва следните услуги, свързани с Common Rail дюзи (инжектори) BOSCH:
- Проверка на стенд на Common Rail инжектори BOSCH
- Разглобяване,дефектиране и почистване на инжектора
- Проверка на микроскоп за износване на клапана на инжектора
- Рециклиране на инжектора – подмяна на частите и регулиране на стенд
- След рециклирането инжекторите автоматично се кодират, като кодът е уникален за всеки инжектор
- Доставка на нови или отремонтирани Common Rail инжектори в цялата страна
COMMON RAIL ДЮЗИ BOSCH CRI
Дюзите се монтират в горната част на цилиндъра на двигателя. Основните компоненти на дюзите са: безщифтова дюза (разпръсквач), хидравлична серво система, електромагнитен клапан.
Този вид инжектори се монтират на: RENAULT Espace, Trafic, Master DCI, NISSAN Primastar Qashqai Xtrail, CITROEN Berlingo, C3, Picasso, PEUGEOT 207, 307, Expert, Partner, FIAT Ducato 28i JTD, IVECO Daily 29/35/40/50/65 28i CR, PEUGEOT Boxer, CITROEN Xantia, Xsara, SUZUKI, Grand vitara, OPEL, AstraH 19c CDTI, MERCEDES Vito, Sprinter 218-318-418-518 C320 CLK320 E280 E320 GL320 ML280 R280 R320, MERCEDES C200 C220 CLK220 E200 E220 E270 E320 S320, LAND ROVER Freelander, BMW 320 525D
COMMON RAIL ДЮЗИ BOSCH CRIN
Инжекторите се монтират в горната част на цилиндъра на двигателя. Основните компоненти на дюзата са: безщифтова дюза (разпръсквач), хидравлична серво система, електромагнитен клапан.
Този вид инжектори се монтират на: RENAULT-RVI, Serie : 160 190 220 240 280 320 Midlum & Premium, RENAULT-RVI, Serie : 210 220 260 270 Premium & Midlum, RENAULT-RVI, Serie : 420 Premium, MAN, IVECO
COMMON RAIL ПИЕЗО ДЮЗИ BOSCH
За контрол на впръскващите клапани, новите Common Rail пиезо дюзите са бързодействащ възбудител, изработен от пиезокристал с цел контрол на впръскващия клапан. Пиезокристалите се разширяват, когато са в електрическо поле. Електронно контролираният пиезо-възбудител се превключва пет пъти по-бързо от соленоид. BOSCH е вградил възбудителя в корпуса на дюзата. Движенията на пиезо-пакета се предават немеханично – и поради това напълно без триене – към бързо превключващата се игла на дюзата. Това удвоява скоростта на превключване на дюзата като позволява по-точно измерване на количеството впръсквано гориво и по този начин води до намаляване на вредните продукти от изгарянето.