Рециклиране на помпи ГНП DENSO с оригинални резервни части на достъпни цени.
София Дизел Център извършва следните услуги, свързани с Denso помпи:
- Диагностика на помпата на стенд
- Установяване на повредата, разглобяване и дефектиране
- Подмяна на дефектните елементи на помпата
- Регулиране на стойностите на стенд
- Зацепване и центровка на помпата
- Оригинални резервни части
Помпата за високо налягане на Denso работи на налягане до 1 800 bar и доставя горивото до рейката.Налягането на горивот се засича от датчик за високо налягане и се контролира от клапан който е монтиран на помпата.
Denso предлага 3 модела помпи за високо налягане(Common Rail).
-HP3 (за леки и лекотоварни автомобили)
-HP4 (за среднотоварни )
-HP 0 (за тежкотоварни превозни средства)
ECD помпи
V серия (
Electronically
Controlled
Distributor)
Системите ECD улавят работните условия на двигателя(обороти,положение педала на газта, налягане на входящия въздух, температура на охлаждащата течност и др.) и контролират количеството на впръскано гориво, времето на впръскване и други фактори чрез микро компютри, с цел двигателя да работи при оптимални условия.В допълнение системата осъществява следните функции:
-функция за диагностика
-функция за съхранение на повреди
Помпата ECD V3 е разработена от Delphi, в отговор на търсенето на по-леки и компактни помпи за по- малките двигатели на леките автомобили.Този тип горивна помпа доставя гориво до всеки цилиндър с едно завъртане на буталото.Характерното за тази помпа е че контролира количеството постъпващо гориво посредством клапан Solenoid Spill Valve (SPV) и времето за пълнене чрез Timing Control Valve (TCV)
Помпата ECD V4 е нов тип електронно контролирана помпа базирана на ECD V3, но с нови вградени механизми.ECD V4 предлага подобрено запалване, заедно с високо прецизен контрол на впръсканото гориво, и подобрена комуникация помпа- мотор.Значителните промени са в механизмите на входящата камера, високо скоростната комуникация на електромагнитните клапани с EDU(Electronic Driving Unit).
Помпата ECD V5 засича състоянието на мотора(въртящия момент, ускорение, налягането на входящия въздух, температурата на охлаждащата течност) чрез сензори, и контролират количеството гориво, времето на впръскване и други фактори за оптимална работа на мотора.