COMMON RAIL ДЮЗИ – РЕЦИКЛИРАНЕ И РЕМОНТ
Вие питате- ние отговаряме
Ремонт на дюза е? Рециклиране на дизелова помпа представлява? Отговори на най- често задаваните въпроси за дизеловата горивна система.
Какви са основните предимства, когато се ремонтират дюзи при оторизиран сервиз на Delphi? Дюзи, ремонтирани при оторизиран сервиз от мрежата на Delphi, имат:
– Генериране на нов калибриращ код за точна връзка с бордовия компютър и контрола на впръскване
-Вентил за управление покрит с диамантоподобен въглерод
-Прецизно изработен разпръсквач от Delphi за оптимално разпръскване, ниски емисии и подобрена производителност на двигателя.
Какво е важно докато се заменя/ремонтира дюза?
Комън рейл дюзите изискват много малки производствени толеранси на само няколко микрона. Допълнително, всяка дюза е уникална, изключителна като пръстов отпечатък, така че, когато дойде време за тяхната подмяна е важно сервизът да е оторизиран и обучен да се справя с тези прецизни компоненти, използвайки отиригинални части и оторизирано оборудване.
Как C2i/C3i кодирането засяга ремонта на дюзите?
Когато една дюза е ремонтирана, нейните характеристики ще бъдат променени. Следователно е много важно новият C2i или C3i код е разпределен на дюзата да отрази производителността на ремонтираната дюза. След като генерирането на кода е сложна процедура, специално оборудване за тест и софтуер са необходими за генерирането на тези кодове в резервните части. Само членове на оторизираната Delphi комън рейл мрежа притежава оборудването за точното генериране на C2i и C3i кодовете. Следователно ремонта на Delphi комън рейл дюзи трябва да бъдат извършени при оторизирани сервизи и ремонтираните дюзи трябва да бъдат закупени от само от оторизирани дистрибутори. За да откриете най-близкия оторизиран сервиз до вас посетете нашата мрежа от сервизи.
Как се репрограмира бордов компютър?
За да замените Delphi комън рейл дюза техникът трябва да използва диагностичен уред, който е способен да попълва C2i или C3i код в бордовия компютър. DS100E или DS150E на Delphi със Diesel Max софтуер са единствените устройства в независимите сервизи, които могат да предоставят тази възможност. В допълнение към тази уникална дизел способност простия, компактен уред предлага пълна диагностика на други електронни системи при превозните средства. С това техникът ще бъде способен да открива и изтрива грешни кодове, както и да прочита информация в реално време. DS уредът с Diesel Max софтуер е достъпен като част от центъра за обслужване на Delphi – Diesel module.
Какво е пиезо-инжектор?
Първо трябва да отбележим пиезо-елекртичния ефект. Ако един бар(набор от поне 100 пиезо елемента прикрепени един към друг) пиезо-електричен материал се пресова, потенциална разлика се създава между двата края. Ако обаче, барът е разтегнат, потенциална разлика от обратната полярност е създадена. Измереният волтаж зависи от приложената деформация – колкото е по-голяма деформацията, толкова е по-висок волтажът(в абсолютни стойности). Ако ситуацията е обратна и волтажът е приложен в двата края на бара, то барът ще се разшири или свие в зависимост от полярността на приложения волтаж. По същия начин както описано по-горе, колкото е по-висок волтажът, толкова е по-голяма деформацията(в абсолютини стойности).
Има два вида пиезо-електрични инжектори:
Electro-hydraulic injectors
Direct acting injectors
В първия случай, работещият принцип е идентичен с електромагнитен тип инжектор, но бобината е заменена с пиезо елем
ент, за да движи клапана, който контролира движението на иглата като променя налягането. Във втория случай, иглата е директно движена от пиезо елемента.
Как мога точно и ефективно да тествам излизащото налягане в дизеловата HP помпа?
Изходното налягане на ГНП може да бъде тествано използвайки специалния Delphi YDT 278 комплект. Ако налягането не е нормално IMV може да бъде заместено за калибриран неистински IMV(TDT410) и помпата може да бъде преразгледана, за да се потвърди функцията й.
Телематика – Какъв вид информация е изпратена към ремонтния център?
Информацията за превозното средство като диагностични кодове с грешки, планирана поддръжка, планирани проверки и състоянията на системата за зареждане се изпращат до шофиора на автомобила и ремонтния сервиз. Ремонтния сервиз използва тази информация да реагира, ако превозното средство има проблем и да помогне на шофиора на МПС-то да управлява поддръжката на автомобила си.
Кои превозни средства могат да бъдат снабдени с решението Delphi Connect в пазара за резервни части?
Системата Delphi Connected Car Telematics използва изпитателни протоколи за производителността на двигателя и подобрени данни като антиблокираща система и въздушни възглавници. Устройството Delphi Telematics се свързва в On-Board Diagnostics (OBD) Port, който е често срещан при повечето превозни средства произведени след 1994 година. Подкрепени от нашата експертна глобална инжинерна организация, ние имаме способността да общуване с превозни средства от повечето производители.
- Проверка на стенд на Common Rail инжектори
- Разглобяване, дефектиране и почистване на инжектора
- Проверка на микроскоп за износване на клапана на инжектора
- Отремонтиране на инжектора – подмяна на дефектните части и регулиране на стенд
- След ремонт инжекторите автоматично се кодират, като кодът е уникален за всеки инжектор
- Доставка на нови или отремонтирани Common Rail инжектори в цялата страна
COMMON RAIL СИСТЕМА: ДЮЗИ
Дюзите се монтират в горната част на цилиндъра на двигателя и имат същата функция като дюзите и корпусите им в предишните системи за впръскване. Основните компоненти на дюзите са: Безщифтова дюза, хидравлична серво система, електромагнитен клапан или възбудител.
Функции на дюзата
Силите, необходими за отваряне и затваряне на иглата на дюзата не могат да бъдат генерирани от самия електромагнитен клапан. Поради това иглата на дюзата се задейства индиректно чрез хидравлична усилваща система.
При затворен електромагнитен клапан, целият обем на камерата, както и горивната тръба са с едно и също налягане. Иглата на дюзата се придържа на мястото си с пружина.Когато електромагнитния клапан се отвори, горивото протича от зоната на клапанното разпределяне към обратния поток на горивото. Подаващият дросел предпазва от пълно изравняване на налягането и налягането в зоната на клапанното разпределяне намалява. Повишеното налягане в камерата преодолява силата на пружината и повдига иглата, така че впръскването може да започне. Електромагнитният клапан вече не е захранен и затваря отвора към обратния поток на горивото. Силата, приложена на контролния плунжер се повишава заедно с увеличаването на налягането в зоната на клапанното разпределяне. Иглата се затваря и впръскването спира.